ändrade planes!

ska träffa katja idag (och plugga matte med pappa imorgon istället)! vi ska mötas om ca en halvtimme :) och jag har precis fixat klart mej. ni får väl se en bild snart! kameran håller på att ladda eftersom jag alltid lyckas ta slut på laddning när jag har den med mej någonstans hahah.


ska låna mammas cykel och så kommer jag och katja kanske cykla runt lite? :) ååh va skönt! har inte cyklat med en vän på evigheter känns det som. så det ska bli sjukt mysigt.:) kanske filmar in eller tar lite kort så ni får se dom när jag kommer hem igen, men sålänge får ni ha en super härlig dag inne/ute! kram på er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket! :)

händer ikväll?

2011-05-14 @ 15:38:57
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0