ska jag säga godmorgon?

det är väl bara jag som är hemma idag antar jag.. åååh, jag vill ju till skolan!! hatar att vara sjuk, imorgon ska jag fan dit. hmm, bestämmer jag. fast jag vill egentligen inte dit, fast ändå vill jag. eftersom att, hur roligt är det att vara i skolan om man knappt kan äta eller prata? utan att det gör ont. men antar att folk kommer tro att jag skolkar om jag inte visar mej där imorgon (eftersom att (läs där nere) julia följer med)

vaknade inte så speciellt skönt, hade jätte ont i munnen jaja, hoppas det försvinner idag. för det är jätte svårt för mej att äta, så då blir det att jag äter väldigt sällan. men vet ni vad?

julia ska åka med mej till bollnäs, så hon blir mitt lilla söta sällskap i helgen! :) nu ska jag försöka få i mej något..

en bild jag tog förlänge sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå inte prata du gjorde ju en videoblogg nyss?? då pratarde du

2011-03-24 @ 11:26:19
Postat av: janelle

janelle svarar: jag kan prata, men det gör ont ibland.

2011-03-24 @ 12:17:57
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0