sitter här och väntar på att nattis ska natta lucas

kom fram för cirka en och en halv timme sedan. var tvungen och fråga hela tiden vart jag var på tåget (frågade folk inpresnip hela tiden) för jag läste en bok (gissa vilken?! ;)) så jag hållde inte reda på vart jag var..

hur som helst, vi var i affären och köpte masser av gott! :) ska visa er det senare! även vilken film vi hyrde! det blir snart middag, baka kladdkaka och sedan kommer emil hem! då ska vi mysa framför tven med kladdkaka, film, läsk, godis och när vi kollat på filmen blir det nog mycket wii spelande ;)

tog med mej min wii-kontroll också! så hahahah, då blir det game on! ;) haha, vi hörs lite senare! kram


Kommentarer
Postat av: Esra

Varsegod &tack .allt bra med dig??

2011-03-18 @ 19:38:14
URL: http://eessrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0