party like, it's the end of the world - 2012

tror inte alls på det, det här med att jorden går under första jaunari vid tolv tiden 2012. men tänk om det är sant? iförsej så hittar ju usa på allt möjligt, vet inte varför? men antagligen för att tjäna pengar eller nja..? är mest orolig för att de har rätt den här gången. vill verkligen inte dö 2012. jag har inte ens levt mitt liv?
 
känns som om jag nyss fött's. jag är bara tretton år. inte i närheten av femton ens? känns det som.. tänk om det här är slutet, tänk om jorden går under, tänk om usa har rätt, tänk om vi dör snart, tänk om det här vår sista sommar? blir orolig när jag tänker på det faktiskt... fast får hoppas att det inte händer.
 
 
skulle verkligen inte vilja stå där, den dagen. se allting falla ihop och dö ut. skulle nog vara den mest hemskaste ögonblicket i hela mitt liv. vill ju minnas jorden som den är = vacker. inte utslagen, död och krossad av en komet, översvämmning eller något?
 
men har sett filmen, två gånger faktiskt. tycker inte att den var verklig överhuvudtaget. men förstår ju att dem inte kan göra exakt hur de "tror" att det ska hända. filmen hade ju lite mer hopp än vad som är i verkligalivet. dessutom bodde dom ju i ett "skepp" undervatten i ett år, och om jorden ska gå under. så borde ju all elektronik försvinna, solen dö ut, alltså slockna. osv. och när dom i filmen kom ut så var del sol och vackert osv..?
 
men vi får väl se.. vad tror ni?

Trackback
RSS 2.0