nu har mamma kommit

hon kom med massa vitaminer! hahahah! så har svalt några stycken nu. och även köpt ett medel till mej så att mina svullnader och blåsor i munnen ska försvinna! jag får dem om jag har dåligt imunnförsvar kan man säga. det är inte äckligt, det gör bara ont (fast dom är ju väldigt snygga haha, NOT)

min snälla mamma ska laga pannkakor åt mej, för att jag inte kan äta vad som helst pga dem där jävla blåsorna!! men det spelar ändå ingen roll, bara mumsigt med pannkakor ju!

har även suttit och kollat runt på vårplagg. tycker det är skitsnyggt med gult!! och eftersom att jag förmodligen kommer färga platinablont i sommar så kommer det passa g4llet bra!


åh vad jag vill ha vår/sommar nu!



Kommentarer
Postat av: Emma - Photoshop & headers ♥

Du har väl ingen systemkamera? :) För då kanske det inte går, för man måste kunna ställa in slutartiden och jag tror att man bara kan göra det på systemkameror :( :)

2011-03-23 @ 20:42:41
URL: http://dessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0