legat i sängen och läst lite

har legat i sängen ett tag och läst twilight! den är riktigt bra, fast har inte kommit särskilt långt men ska defenitivt läsa den strax! kan nästan inte släppa blicken ur den.. ;)

ni som inte har läst den, eller varken sett filmen (vilket kanske bara är jag hehe!?) ni borde absolut göra det! för jag har börjat läst den, och den är skriven riktigt bra osv.. man kan inte ens släppa boken? pappa fick tjata för att
jag skulle komma till frukosten (vilket ivanliga fall brukar vara pga datan, men nu var det pga boken!) :)

så jag rekomenderar den verkligen, fast jag knappt läst 30 sidor.. men den lär ju vara bättre när man har kommit in i boken mer? haha, nu ska jag gå och läsa den! sedan ska jag fixa mej för en riktig foto dag! :)



Kommentarer
Postat av: emma

Nu har jag utsett veckans blogg! Kolla om det blev du.

Annars har du chansen att bli veckans blogg på måndag nästa vecka :)

Kram Emma

2011-03-12 @ 10:37:12
URL: http://emmasegerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0