jag vill ha en canon eos D600!..

kom hem för ett tag sedan! har precis ätit lite mat. sedan blev det ben and jerry's till efterrätt! innan så var vi på stan, då handlade vi lite mat och kollade på kameror! :)

nu ska vi förmodligen sitta ett tag här haha! ska kolla runt lite på sätt att tjäna ihop pengar på för jag vill ju ha en canon eos D600 som ni förmodligen säkert redan vet efter mitt lilla tjat! ;)

idag, är det ju eart hour. från klockan halv nio och till halv tio. vi ska gå en fick-lamp promenad i mörkret runt den timmen. fast vi hade tänkt att vi skulle ha släkt lite längre. jag hoppas ni också släcker ner ikväll.



Kommentarer
Postat av: Josefine :)

Janelle , det är inte kameran som gör allt utan den som footograferar.Det finns ju tusen olika inställningar, på manuellt läge och iso.För nu fotar du väl bara med blixt,macro osv?Ingen idé att köpa en ny kamera för din är skitbraaa redan.Ta tid till att söka på internet på olika inställningar som du aldrig har provat.Du kommer bli ett prov med din kamera då Janelle & sen kan man ju spara till objektiv istället för en ny kamera, då kommer du upptäcka en helt ny värld med ett nytt objektiv istället, så mitt råd till dig är att spara till ett nytt objektiv istället,då blir det som en helt ny kamera istället för att köpa en helt ny kamera som är för dom som redan kan allt :D <3<3<3

2011-03-26 @ 18:02:38
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0