hemma idag igen..

blev hemma idag igen (fick ont i magen osv..) så får stanna hemma tyvärr. men ska plugga ändå lite (ville bara uppdatera lite) så det inte blir helt dött här. anyway, försöker komma på vad de här kläderna är ifrån.

eftersom jag nu insett att jag vill beställa dem... :( gud vad arg jag blir på mej själv, har glömt vart jag hittade dem.. :( vilken paaaniiiik!!!

happ, får iallafall försöka hitta dem ett tag till, sedan ska jag äta brunch och efter det så ska jag plugga lite!! vi hörs senare!

 

blir en bild från i lördags (hoppsan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad tröjan finns!!!eller skjortan menar jag ska jag säga till dig? : D

2011-03-17 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0