hemma från skutskär!

har precis kollat på one three hill, riktigt spännande måste jag säga! :) kom hem för cirka någon halvtimme sedan? är jätte trött, haha somnade i bilen!

tog masser av bilder, de får komma senare ikväll eller imorgon! orkar inte hålla på just nu tyvärr, är väldigt trött.. vaknade klockan åtta imorse.

hade skittrevligt!! louise tog även masser av bilder (min kusins brors flickvän) jätte gullig tjej! så hon ska skicka de ikväll till mej! testade hennes kamera mycket, och nu är jag kär i den.. så kan ni ju gissa resten!? ;)

JA! jag vill ha DEN. så från och med NU. ska jag spara, sen får pappa hjälpa till med resten! ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan du skicka fotona till mig sen på mallen? :)

2011-03-13 @ 18:45:50
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0