gipsfat på mina fötter/händer från när jag var mini

för några veckor sedan så ställde mamma fram de här vita "gipsfaten" med mina fot/hand avtryck från när jag var liten! jätte gulligt! hihi, tänk hur man kan växa så fort!? att ha så litet av allting och sen blir allt större och större! rätt så coolt egentligen hur människo-kroppen växer! och dessutom är det är inifrån! kan knappt fatta själv att jag har varit så liten, haft så små fötter och händer hehe.. oftast är det ju också att man inte föds med (brun hårgfärg om man ska få blond senare och sen tvärtom) allting är faktiskt skapat väldigt häftigt!



Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

FIna :)

2011-03-15 @ 18:34:30
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0