är tvungen att skriva av mej lite

den skolan jag går på nu.. asså, det har nog aldrig funnits något värre. jag har aldrig gått på en skola, där alla snackar skit om varandra hela tiden. trots att man är vänner? och man säger då "ta det inte personligt, hörru" det är ju helt sjukt!? tror verkligen inte att ni skulle vilja gå på en sådan skulle.. jag ångrar mej redan att jag började där. trodde faktiskt inte att den skolan var så, för den var ju tydligen "bäst, alla är snälla, ingen snackar skit, ingen bitchblick" men det var såå fel.

kan tyvär inte byta nu, för det var mitt sista byte. så nu får jag stå ut med alla patetiska människor i den skolan! många är det, men vissa inte. jag tänker inte låta dom trycka ner mej, jag ska gå i skolan. jag vill ha en utbildning, gå på gymnasium, ha bra betyg osv! det är deras problem om dom vill vara utan det ;)

MEN jag fattar inte varför folk tycker det är så roligt och spännande när folk bråkar. skaffa er ett liv! det säger jag bara till såna personer.. vad är det för kul när folk är osams? gillar alla drama på den där skolan eller? för dom flesta beter sig ju som att dom är helt konstiga i huvet, inte kan varken matte eller engelska och bara går i skolan för att leka the hills. för tro mej, det kommer man inte långt med. men det gör fan inte jag i alla fall. Jag går i skolan för att troligen komma in på ett gymnasium som handlar om nåt jag brinner för! och få ett fint hus, kunna leva bra, ha bra hälsa, bra jobb osv! (vill DOM vara med i programmet som heter "jobbsökaren" eller?) ;)

Kommentarer
Postat av: Lise

Bra skrivet!

2011-03-31 @ 22:28:33
URL: http://monan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0