väntar på att jag ska få måla!

tänkte berätta lite om hur det har varit här hitils i åre! eller hahah har ju bara sovit här i en natt men iallafall, vi har förberett inför att måla! jag ska måla med en roller hihi! och igår var vi i söderhamn och mellanlanda så då passade jag och kajsa gå in på dollar store, köpte ansiktsmasker med bär mönster på sej, nagellack, läppstift, godis för bara tio kronor! helt otroligt, fattar inte hur dom har råd att sälja allting så billigt, men det är ju lyx :') ikväll ska vi ner till en resturang ( i åres populära och ur mysiga café! ) och imorgon eller om det blir på måndag så ska vi ner till år-badet!! får se om jag och kajsa går in på spa:t efteråt eller innan också ;) föresten så ser åre (björnen) helt annorlunda när det är massa grönt istället för vit snö som täcker staden! ni ska få se bilder på det när jag är hemma igen (fast jag kanske inte före bilder men jag kollar upp det sen) kram på er, ha en trevlig helg! uppdaterar säkert imorgon med något litet inlägg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0