godnatt!

orkar inte hålla upp blicken uppe mer. så tror att jag går och lägger mej.. fast jag kommer säkert i kunna somna pågrund av den här hettan! :@ det brukar hända mej.

men jag brukar sova med lakan och något linne över mej bara.. så får hoppas att jag kan somna för jag håller på att torka ut snart!

jag är så trött så jag inte ens skriver något märkvärdigt.. godnatt säger jag nu alltså! hoppas ni har haft en härlig fredag, oh juste idag var det ju fmk! om någon av mina läsare varit där så kan ni ju gärna slänga in en kommentar om hur det var där! och vad man gör mer än att dansar osv.

själv har jag aldrig varit där, men ska dit nästa år har jag bestämt nu alltså! för alla säger att det är jädrans roligt där, men asså.. det kryllar av fjortisar där hahah

här är en bild från i höstas:


Kommentarer
Postat av: annie

nämen tack vad söt du är! Tycker jag att du också har! :)

2011-06-12 @ 13:27:43
URL: http://imyupie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0