godmorgon på er bloggläsare

har faktiskt precis vaknat! haha, har aldrig lyckats blogga precis efter jag har vaknat men nu lyckas man.. ^^ inte för att det var något vettigt att skriva? hahah men iallafall.

angående åre, och göteborg som vissa har hört talas om att jag ska besöka. ska åka till åre nu på sommaren för en gångs skull, har aldrig varit där på sommaren, utan bara när staden är täckt av snö.. ^^ så det ska bli jätte spännande att se hur staden ser ut nu!

och ni som har läst min blogg länge vet att jag brukar åka till åre varenda vinter på sportlovet med julia (min bästavän) och pappa!

vi ska måla mycket och fixa vår stuga till nästa vinter. åka och bada lite, bla ha lite picknik (hoppas bara att det blir sol där nu när vi kommer vara där)

och angående göteborg, så ska jag dit. med julia och hennes mamma, den 2-4 augusti! ska bli jätte roligt, kommer nog åka allting förutom atmos fear!!!! (fast julia vill ju, så hon kommer säkert tvinga mej men vi får väl se..) är ju tyvär väldigt höjdrädd och vågade knappt åka fritfall som är 45 meter hög.. så då undrade jag hur jag skulle kunna våga åka atmos fear som är över 146 meter hög?

anyway, så ska jag börja packa nu och sminka mej lite lätt sådär bara. och sticka ner till stan som sagt! ska försöka hitta den rejält snygga tropiska bikinin jag hittade på nätet! (den andra till höger var också snygg!)

Kommentarer
Postat av: linnea

godmorgon :)

2011-06-17 @ 11:11:14
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0