det blev trots allt lite bilder från sommarstugan (som vi var i från söndag-måndag)

ni minns att jag skrev att jag var i sommarstugan som ligger ungefär vid storvreta, med julia och mamma? vi hade det jätte mysigt där, mammas kompis hade masser med filmer vi kunde kolla på, (vilket vi gjorde heheh så det blev vår lilla "filmdag" så att säga) och jag måste säga att det var första gången jag kollat på film så många gånger på en dag hahah! och så solade vi, åt masser av god mat, "sprang" vatten spridare som var jätte härligt pågrund av den varma hettan det var..

vi gick även promenader och fotade vid en sjö, och vid en jätte läskig, lång bro som skakade hela tiden. och så satt vi i solnedgången och spelade kort + åt! :)

så hängde vi i hängmattan och lyssnade på musik, pratade osv. alltså ÅÅH var mysigt det var! och hur som helst, så blev det en hel del bilder vi tog. så jag tänkte visa er dem:


Kommentarer
Postat av: beccis

hoppas du får en bra dag ♥

2011-06-10 @ 11:49:25
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0