dessies låt är utsläppt!

var inne och kollade lite, då jag såg att dessie släppt ut en låt..? visste faktiskt inte ens att hon kunde sjunga! hahah vet inte varför men först lät det som om hon sjöng på svenska, men hörde några sekunder senare att det var engelska, hahah seeeg? 

och jag tycker att låten är så grymt jävla bra! detta hon har verkligen lyckats med (och dom hon har jobbat med såklart)! trodde den skulle vara någon typisk billig b-låt som kissies (även fast den var liiite bra hahah).

hon har faktiskt lyckats likaså med musikvideon! och den här låten sätter sej verkligen på hjärnan. trodde inte det först när jag hörde att den skulle göra det, men nu tror jag mej tamefan att den kommer bli en riktig sommarplåga!! 

se här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0