äntligen så har vi internet!

hade det väldigt mysigt hos mormor och morfar! vi spelade kort ungefär hela tiden. (vilket jag gjorde mycket med dom när jag var liten men slutade när jag var ungefär runt 12 och nu tycker jag att det är roligt igen!) nyttigt för hjärnan faktiskt, eftersom att man får tänka till och plussa på poäng osv! 

skönt att man har internet nu då! så nu kommer jag blogga fram tills vi åker till husarö, vilket är om en och en halv vecka ungefär! så har lite bråttom när det gäller shopping och ont om pengar just nu..

handlade ju sjukt mycket förra månaden. och nu inser jag verkligen att jag behöver hur mycket som helst!? löshår, kläder, shorts blandannat, smink, osv!

bilden är tagen för några dagar sen:


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: haha japp!

2011-06-16 @ 21:41:54
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0