varje steg som jag tar är början på en ny väg.

vaknade precis, och fick en "kick" och nu vill jag spela the sims 3 lite. det var ungefär ett år sen sist haha? så vill bara återuppliva minnena lite grann! får se om det är roligt eller inte :-)

började precis bli lite hungrig, ska kanske ta något att äta eller så får det blir sen. vet inte vad jag ska hitta på för övrigt idag, folk svarar ju inte på sms längre hahah. men jag blir nog hemma idag pga vädret. när FAN ska sommaren komma fram!?

på vintern ska det vara kallt, snö, blåsit, minus grader osv. men på sommaren så ska det vara sol, plus grader, ingen snö alls, inget regn, utan det ska vara stilla, ingen vind, utan strålande fint väder och alldeles klar blå himmel. MEN VAD FAN är det för väder istället!? >.<



Kommentarer
Postat av: SOFIAS

Jag kikade in för att önska dig en fortsatt trevlig vecka:) KRAM!

2011-07-05 @ 12:39:22
URL: http://sofialarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0