vaknade nyss

hallå och godmorgon kära bloggläsare! gud va seg jag känner mej.. men det blir nog bättre, ska snart fräscha upp mej lite! men har nämligen vaknat jätte sent dem närmsta dagarna. anyway, skulle varit med katja idag, men hon har inte hört av sej så får se vad jag hittar på! 

ska nog faktiskt hämta cykeln den här gången haha.. och hämta mitt stativ, kläderna och allting jag glömt hos pappa! gjorde ju inte det igår men idag måste det bli gjort, är jätte orolig att min cykel blivit stulen, den är ju trots allt mitt i stan?

och senare åker jag ut till stugan. det är så tråkigt att vara hemma i lägenheten på sommaren! tycker jag iallafall. känns som om alla mina kläder är borta bara för att jag har glömt dem hos pappa och har inte varit där nu över tre veckor..

åh juste, hann aldrig ut och fota igår, men kanske gör det idag istället! fast dock ute i stugan dårå 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, vad roligt att höra :D

2011-07-18 @ 13:09:13
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: NATHALiE

Sv: Åh! vad söt du är, blev verkligen glad när jag läste din kommentar! :D

2011-07-18 @ 13:17:23
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: Katja

vi skulle väll vara med varandra på onsdag?

2011-07-18 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0