TIPS - vad jag använder för ansiktsprodukter dagligen

har fått lite frågor om vad jag använder för produkter och att jag har en fantastisk fin hy osv. så nu tänkte jag dela med mej mina prodkuter tips till er:



1:an. först smörjer jag in mej med den (hela ansiktet). som ni ser så kan man ha den som antingen att man smörjer in den och sen tillägger vatten och smörjer in så att det blir lödder. eller så har man den som ansiktsmask, i fem minuter.

man ska använda den två gånger per dag, när man vaknar och innan man går och lägger sej. jag brukar ha den som ansiktmask i fem minuter, men när jag ska skölja ur den, så tar jag lite vatten (två nävar kanske) och så smörjer jag så att det blir både ansiktmask och ansiktstvätt.

såhär fungerar/arbetar produkterna:

som ansiktstvätt: daglig användning avlägnsar effektiv smuts, fett, orenheter samt minskar och motverkar uppkomsten av finnar.

som ansiktsmask: den lerbasade formulan rengör huden på djupet genom att absorvera överflödig olja från huden och öppnar upp porerna.

jag tycker att den här produkten är otroligt bra, när jag hade fått någon finne på näsan så använde jag den här (som sagt, använder den inte jämt eftersom jag inte behöver det) och då försvann dem på två dagar och tre nätter. och jag trodde faktiskt inte att det skulle finnas någon produkt som hjälpte mot finnar och pormaskar, och äntligen har jag hemligheten hos mej! tack vare min kära vän angela. miss you!

2:an. den använder jag så att min hud inte ska bli torr efter jag använt den första, eftersom att huden blir ju alltid lite torr när man använder produkter osv. och den här produkten låter jag bara sjunka in i huden, sköljer inte av den eller något alls, utan direkt när jag är klar med den första, smörjer jag in den här och låter den sjunka in i huden.

något du inte förstog? eller något mer du vill veta och få mer fakta om? eller om du undrar vart produkterna finns någonstans? kontakta mej på [email protected] eller fråga på min blogesponse sida


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket för tipset tjejen! :D skit bra tips!!!

2011-07-17 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0