sorry för dålig uppdatering dem senaste dagarna men...

hej kära bloggläsare.. förlåt så himla mycket för dålig uppdatering! ni har säkert saknat mej super mycket :( men har gjort så himla mycket roligt! idag var vi på loppis och jag köpte 27 filmer (så ikväll blir det bannemej filmnight!!! hahah), en söt klänning som jag ska ha i stugan bara, och så köpte jag ett par super söta örhängen!

vi åt för lite mer än en timme sedan, jätte mumsigt, sitter här nu och äntligen fått igång datorn efter ett timmes försökande. med musik i högtalarna och ska snart dricka lite varm oboy. :-)

bilder tänkte jag lägga upp, men internet är så segt här i stugan.. det tar flera minuter att ladda upp en bild liksom... iallafall, imorgon ska jag ner till stan en snabbis och köpa en ny bikini om jag hittar någon, och så ska jag förbi hem och hämta lite kläder och duscha osv.

och på tisdag ska jag kanske träffa katja, fårat se vad vi hittar på! och på onsdag ska jag träffa angela. hoppas bara att min halsont och förkylning går över snart.. vaknade ju imorse av att jag varken kunde prata eller andas genom näsan, så jäkla obehagligt och hemskt.. :( men det är väl angela som smittat mej när hon sov här i helgen som var.

jag just nu (sliten efter en hel dag på loppis):

haha mina fingrar ser roliga ut ;$$


Kommentarer
Postat av: fredrika

hur mycket kostade filmerna sammanlagt och styck ? :)

2011-07-10 @ 19:04:36
Postat av: Anonym

Örhängen på loppis? USCH VAD VIDRIGT

2011-07-11 @ 09:20:18
Postat av: janelle

sv till fredrika: filmerna kostade fem kronor styck! tror det blev 130 sammanlagt för 27 filmer, skit billigt!

sv till anonym: nej? :) det är ju bara att koka dom i varmt vattnet och sen är alla baciller borta och dom r som nya!

2011-07-11 @ 13:27:20
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0