sitter ute i solen :-)

förlåt för att jag har varit så frånvarande, men jag lever och det var faktiskt min dators fel, den har inte velat starta förän nu.. igår försökte jag i en hel timme men det ville inte, då prövade jag att blogga från min hemtelefon, men den vägrade att gå in på just blogg.se så då sket jag i det totalt.

och imorse kollade jag på en film, den var riktigt bra (fast den hade inget bra slut alls och då kom det "lite" tårar)! en av mina favorit skådespelare är med i den "bruce springsten".

och nu sitter jag i solen och steker lite, det ju sjukt bra väder! solen skiner och steker upp oss hehe.. och himlen är klar blå. men så jävla typiskt att jag ska vara sjuk bara. fast det är ju mycket bättre nu. eftersom jag är bara lite hes och snorig, ska dricka mycket te och äta sinova tabletter.. ska nämligen träffa angela imorgon, så hoppas på att jag bli helt frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0