kärlek är som ett gummiband, när den ena släpper får den andra ta smällen.




gick upp för ett tag sedan, åt lite frukost och så kollade vi på galapagos videorna, haha så underbart! och det känns så otroligt att jag ska åka dit om ungefär 2 eller 3 år. 

ska snart hoppa in i duschen och fixa mej, efter det så drar vi ner till stan och byter ut det där linnet mot ett annat mycket snyggare. och så drar vi till torpet! 

hörs senare när vi kommit till vårt kära torpet, då jag kommer visa shoppingen, dagens outfit osv! nu ska jag förbereda mej lite med vad för kläder jag ska ha och smink och blabla hahah! 


Kommentarer
Postat av: emellie

nu har jag dragit igång frågestunden på min blogg!

kika gärna in och släng iväg lite frågor? :)

www.branzells.blogg.se

2011-07-15 @ 19:08:41
URL: http://branzells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0