jävla internet bredband

har inte uppdarat eftersom det inte har gått att ladda upp bilder på bloggen, bredbandet har bara gjort så att det börjat om och om igen, när den tex laddat till 67 % så startade den om till 1 %, det hände vid fyra eller fem tiden och jag försökte även nu lägga upp bilder, men det hände samma sak igen. så nu har jag fan fått nog.

när mamma kom hem hade hon köpt en liten väska full med spa grejer, visar det imorgon! (då jag kan vara ute och har bättre internet om det inte regnar förstås).. när vi hade spá smörjde mamma in mina fötter med olika krämer, masserade dem och så fick jag ha dem i en stor skål med varmt vatten och en speciell olja, under fötterna osv. och då visade det sej att jag var kittlig som sjutton under fötterna hahah!? jag kunde verkligen inte sitta still! och skrattade ihjäl mej och fick panik, hehe.. ^^ och så hade jag ansiktsmask och filade naglarna!

imorgon ska jag klippa tånaglarna, måla dem och måla finger-naglarna och så ska jag duscha, ha pappeljotter i (så håret blir sjukt skruv lockigt) vilket jag faktiskt aldrig testat förut, så det ska bli jätte roligt att se resultatet!♥

och så kollade jag och sanna på en film medans mamma var och övningskörde igen. filmen var en riktigt rolig komedi, nog den roligaste och mest pinsammaste jag sett på länge! "den där mary" hette den, haha verkligen värt att kolla på den.

iallafall, mamma kom hem klockan nio från övningskörningen och då hade hon med sej nya fridatidningen! så ska läsa den imorgon hehe ^^ kanske prövar maskaran man fick med, men det lär knappast vara bra. tidningssmink eller grejer brukar sällan ha bra kvalité tyvär 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0