NÅGRA bilder från kolmården 2011


dagen har varit så härlig!
tog cirka 340 bilder. iallafall, dagen började med att vi åkte ungefär vid nio tiden hit, det strulade lite påvägen. gps:en i pappas iphone sa inte direkt som det var. och så fick han massa samtal som störde osv...

men vi åkte direkt till kolmården, var där från klockan 12 på dagen till 6 på eftermiddagen. vi gick runt, fotade på vargar, björnar, lodjur snöleopard, osv! vi åkte linbana några meter över vilda djur, lejon, skogshundar (tror dem hette så...), giraffer, osv. tills slut tog vi en paus, dricka och en varsin mjukglass. det var fint väder fram tills dess. så efter vi fikat, gick vi in och kollade på delfin showen som jag hade sett fram emot hela dagen. det är det allra häftigaste enligt mej.

min dröm har alltid varit att simma och vara med delfiner en hel dag. jag har alltid älskat delfiner, ända sedan jag var ett litet barn och lärde mej prata. tog masser av bilder, och filmade samtidigt på showen. tänkte att jag skulle visa några nu, och resten imorgon när vi kommer hem. vi ska checka ut vid tio tiden!

juste, måste berätta en sak som hände när jag var sju år. det var 2004. jag, mamma och pappa åkte drive in i kolmården. och när vi kom till strutsarna, så kom en struts fram till våran bil. började picka på fönster rutan och ville ha mitt godis. så jag blev så rädd att jag slängde iväg mitt godis i bilen och skrek " jag vill inte ha mitt godis!!!! " haha, herregud. vilka tokigheter, och rolig man var när man var mindre! kommer aldrig glömma det där hahah!


sliten chey
YUMIE

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är otroligt lik petra på den där bilden!! Helt sjukt lik!! :O

2011-08-01 @ 20:08:58
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0