hej kära bloggen och bloggläsare

ojoj.. dålig uppdatering? :( men var ju hos julia i två nätter och två dagar. vi skulle ha åkt till min kusins sommarstuga, men det blev inte av eftersom dom ville inte åka pga det dåliga vädret.

så då var vi hos julia istället, sov över där två gånger. från lördag till söndag- till idag! under dem två dagarna så har vi cyklat runt i hennes område (på landet) vi cyklade jätte långt! och så har vi varit ute med hennes två katter, varit ute och fotat, snackat, lyssnat på musik, suttit vid datorn på kvällarna och kollat på tv! vi åkte in till stan igår eller om det var i förregår? och hyrde film, köpte godis, chips (och dipp till det)!

och idag så har vi bara städat efter oss, (vaknade klockan tolv) julias föräldrar skulle nämligen åka bort imorgon så då ville dem att vi skulle städa efter oss osv. och så lämnade vi katterna på pansionat (det var ca 25 hundar och 30 andra katter där :o) vill verkligen sommarjobba där när jag blir femton!

och nu är jag med angela (vi möttes idag på stan klockan fem) och så köpte vi chips + dipp! (haha har börjat förälska mej i dipp nu förtiden!)

och så har vi snackat, tagit upp lite gamla minnen osv. och snackat om saker vi varit med om under den tiden vi inte har träffats. och nu tänkte vi båda blogga lite (speciellt jag som inte har bloggat på några dagar) och sedan ska vi baka pizza och så käkar vi den senare! och sent ikväll blir det film + snacks! :')

bild på sannas underbart söta katt sheila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0