hej, det var länge sen men ändå inte?

hello dear blogreaders!

haha, sorry för dåligt uppdatering. har bara inte haft tid. igår var jag ju hos kusinen min, vi bakade drottningspaj (som innehåller hallon och blåbär), det var så gött! iallafall, så lekte jag lite med lukas, blåste såpbubblor som han tyckte var så roligt, gjorde väl inte så mycket mer? tog det lugnt helt enkelt! umgicks.

och idag åkte jag och mamma ner till stan, och jag fick mens idag.. FAAAAN! anyways, och så mötte vi julia där, färgade mina ögonbryn hos en salong som hade drop in, och sen gick vi till max för att jag skulle äta för jag hade knappt ätit frukost...

justja, igår dundrade, och åskade och blixtrade det som sjutton!? och jag kunde inte sova, men helt plötsligt så somnade jag. och vaknade klockan åtta på morgonen och somnade om till klockan tolv. förstår inte varför jag sover så sent nuförtiden!?!

idag har jag varit hos julia (vi åkte hit efter vi hade färgat mina ögonbryn) och ja... nu sitter vi här i hennes gäststuga! vi kollade nyss på en film "when a stranger calls" en riktigt pysisk film, sådanna är jag riktigt skraj över. eftersom det är ju halvt sanning, så beter sej ju vissa människor?

jag och julia har bakat chokladbollar idag och sprungit runt på gräsmattan (iallafall jag...) osv. får se när vi somnar, vi ska iallafall upp tidigt imorgon (klockan halv tio) och åka tåg till min kusins sommarstuga! dem har pool, och jätte mysig stuga! så vi övernattar där imorgon.

bloggar på måndag igen, så då hörs vi då bloggläsare! och då kommer det massvis med bilder också ♥


(bättre bild på ögonbrynen visar jag på måndag)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell - Musik, vardag, webbdesign & photoshop

Hej!

Behöver du en ny bloggdesign ?

Då kan du besöka min blogg och slänga in en snabb kommentar! xoxo ♥

2011-07-24 @ 17:05:51
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0