gjort lite nytta + information om vad som händer nu dem närmsta veckorna




har duschat håret, duschat kroppen, ååh kände mej så smutsig hahah.. så det var jätte skönt! så har jag även sovit med sminket i två dygn så nu idag tog jag bort det. känner mer hur jäkla ren som helst nu! 

medans så satt julia vid datorn, och vi åt nyss en liten snabb lunch. om en stund så ska jag börja packa, ska vara hos pappa en vecka. och imorgon så ska vi åka till kolmården! så det ska bli jätte roligt, har inte varit där på evigheter.

ni kommer få bildbomb när jag är hemma på söndag/måndag! vet inte vilken tid, men på måndagen så ska jag sova över hos julia, för dagen efter så bär det av mot göteborg/liseberg!! så då kommer jag inte blogga på ungefär tre eller fyra dygn.

men ni får bildbomb när jag kommit hem därifrån också! + jag fyller år tre eller fyra dagar efter göteborg besöket! anyways, nu ska jag börja packa och fixa mej...

ps. varför blåser det så jäkla mycket idag för!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0