blåbärspaj!

igår vid middagstid så kollade vi på några vänner avsnitt istället för en film + åt middag! sanna orkade inte vara uppe länge för hon har inte sovit såbra dem senaste dagarna.

senare vid nio eller tio tiden så hjälptes mamma och jag åt, hon bakade blåbärspajjen medans jag diskade lite! blev klar före henne, och precis då ringde pappa. så då pratade vi i telefon ca en halvtimme. skönt faktiskt, brukade inte prata så ofta och länge med honom förut (då han bodde i bollnäs), men nu har vi börjat prata längre och höras av oftare. 

ska väl strax göra iordning lite frukost, mamma är och övningskör så jag är ensam här tills klockan två. skulle egentligen varit med angela idag, men typiskt att hon ska bli sjuk just idag...

är faktiskt själv lite hängig, har ont i huvudet och halsen. imorse hade jag en jätte konstig pipig röst haha? iallafall, blåbärspajjen var jätte god! blev bara lite för mycket blåbär höhö, men det går ju ändå. blåbär är ju gott och nyttigt? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0