bilder från dagen med tjejerna

vi har precis ätit lite, och nu ligger angela och sprattlar och flummar med julle tulle medans jag försöker blogga lite...

iallafall, så har vi haft det jätte mysigt! och super trevligt, först vågade inte jag hoppa i vattnet pga av min stukade tå och att jag trodde att något (fisk mm) skulle äta upp mej... och nej jag vet att fisk inte äter människor men det var ändå läskigt med känslan att man inte kunde se i vattnet 

och juste, dem olyckorna som har hänt mej idag var ju att först, stukade jag tån (den är fan helt jävla blå nu) och det andra, jag och julia åkte in i en skåpbil mitt i trafiken och det sista var att jag tappade julias mat på golvet.. HAHAHAHAHAH

och för ca en timme sedan så åkte vi till kvarnen och ja... köpte godis för hundra kronor! vi ska bli tjockisar hahah..  (haha nej det ska faktiskt räcka tills imorgon också när vi åker och badar 

nu ska vi hyra film och tjocka i oss lite godis! kram, vi kanske hörs lite senare eller imorgon 



Kommentarer
Postat av: SOFIAS

ha en fin helg!

2011-07-01 @ 21:07:32
URL: http://sofialarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0