03 juli - sommar 2011 (idag träffar man katja)

det var ingen trevlig dröm jag hade inatt, (så jag vaknade hettsigt upp idag) drömde något jätte hemskt. det började spöka hemma hos mej, damsugaren började låta även fast sladden inte var i, soffan började röra sej osv. och ibland när jag var liten så var det så svårt att "ta sej ur" sin marddröm, men det är tur att man kan göra det nu hahah..

iallafall, nu har min bränna blivit brun istället, suveränt. men är fortfarande röd på kinderna och näsan. kan man få sommarförkylning? för jag darrade och frös imorse när jag skulle käka lite frukost. tog på mej mjukisbyxor, linne och mjukiströja till det. mina tänder hackade och allting, men nu mår jag toppen!

anyways, ska träffa katja idag. vi hade planerat att vi skulle dra ner till fyrishov, men pga det jävla sura vädret så blev den planen ändrad. vi ska iallafall träffas utanför min mamma vid tre tiden något sådär. får se vad vi hittar på istället, det brukar alltid bli nice! hade faktiskt hoppats på sol idag. och det ska tydligen inte vara sol förens på onsdag!?!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0