rökning, min åsikt.

det jag inte förstår. är varför folk röker. jag förstår ju att dem som väl har börjat och tycker om det, inte kan sluta sen. det är som en "drog" eller man blir beroende rättare sagt. men varför börjar man ens från första början? man vet ju hur farligt det är ju! varje gång man tar ett bloss så förlorar man 11 minuter i sitt liv.. jag skulle aldrig klara av att veta att varje gång jag stoppar in något jag gillar i munnen så förlorar jag 11 minuter i mitt liv :o otäckt ju! jag är faktiskt emot rökning helt! jag tycker det borde kosta tusentals kronor, så ingen har råd med det! bara för andras bästa. hatar lukten av rök. det känns som om den kväver mig! :o jag hatar att det ens finns cigaretter! det tar ju bara död på folk. cancer, hjärattack, svårt att andas, lungorna. bara onödigt. man kan ju leva ett bättre liv utan cigaretter! om dem bara tog bort ciggaretterna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra janelle, u go girl! :D (y)

2011-01-11 @ 21:45:10
Postat av: Martina Crnadak

Det där var verkligen ett bra inlägg och många andra borde läsa den tycker jag.



Själv rökte jag i två år när jag bodde i italien. Men slutade när jag kom hem till Sverige. Fattade att det inte är varkenm, fint eller smart att röka. Och det luktar också...

2011-01-12 @ 02:46:38
URL: http://crnamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0