Lördag.

Vaknade exakt för en timme sen. Gick upp och åt frukost, satte mig framför tv;n. Det har tydligen börjat program "Lipstick Jungle" Har aldrig hört talas om det förut. Fast ända känner jag igen namnet, haha skumt! Ska plugga idag, har mycket att göra. För jag har knappt svarat på mer än fem frågor.. Och det är cirka 45. Och provet är den här veckan. Hur ska jag ta mig till? Kommer jag hinna? I hope so. Mamma är på fotbehandling just nu.. Så är ensam. Har inget planerat idag, men det blir nog en hel plugg helg.. Fast vi ska baka mycket också! Så det kommer pigga upp mitt humör! Tror jag ska trixa lite med photoshop också..


Vad ska ni göra en härlig lördag som denna? 




Kommentarer
Postat av: ewelina. ♥

va? xD

2011-01-22 @ 13:24:51
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/
Postat av: theres

SV : tack!



fin blogg du har!



idag blir de rensning av kläder och allt nytt ska in.. :)

2011-01-22 @ 14:27:36
URL: http://theresescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0