janelle hatar/älskar

känner att jag har haft den här kategorien länge nu utan att fylla på den.. så tänkte jag det nu lite snabbt..

..folk som glor. jag hatar när någon glor på en liksom, om man sitter på en buss eller något och så ser man att någon verkligen stirrar och så kollar man tillbaka. då personen forsätter! det är verkligen respektlöst! okej om dem vill kolla, men då kan dem smygtitta. men om dem ska stirra måste dem vell ha något att säga? säg det då! ush hatar sånt.. (småbarn är värst)

..rastlöshet. lätt till att man blir rastlös under lovet och fasnar framför datan halva dagen. tillslut lessnar man på datan, och har kollat på alla filmer man har, vad ska man göra då? jo då blir man sugen på att småäta. dålig vana som vi alla har

..sommarnätter. jag älskar nätterna på sommarlovet då det nästan är lika varmt på natten som på dagen och man kan vara ute hur länge som helst!

..att ha pengar! utan pengar känner jag mej konstig, handikappad. kan ju liksom inte köpa något eller göra någonting.. och sant är det ju, för att kostar ju i stort sett pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0