Hemma från skolan.

jobbade nästan ingenting i skolan, men hade glömt min pärm tydligen! ;)

så väskan såg helt störd ut haha. har käkat lite mockarutor med mjölk! fick mig verkligen på bättre humör! ska snart sätta igång med att träna inför provet (som dock är på fredag men jag vill klara provet, tror jag?)

har funderat på att jag vill börja inreda mitt rum (har haft mina möbler och samma saker inprincip hela tiden under en lång tid nu... så är lite smått trött på det) men ska börja med att rensa garderoben och rensa saker jag vill ha/inte vill ha! men får ta det någon helg. för man brukar direkt inte ha så mycket tid över efter skolan, läxor och sina "slapp"timmar..

vad tycker ni? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0