håller på att limma fast min stövlar (äntligen?!)

klev in innanför dörren för någon halvtimme sen, vi slutade faktiskt kvar i två men det tog tid att komma hem och jag och angela gick en snabbis på stan (skulle kolla lite på kläder) men hittade inget! så då struntade vi i det.

får gå en annan dag istället, då jag har mer tid! juste, den snällaste-busschaufören (amos) kom till vår skola idag! sexorna intervjuade honom och sen fick många autografer (men jag ansåg inte det som viktigt och sen orkade jag inte tränga mig före och knuffas.. är inte så mycket för sånt) dessutom brukar jag träffa han på bussen ibland ;)


tänk att han är känd nu för att vara snäll och glad?! rätt så otroligt för vad folk kan bli känd för. men han är så värt det! har faktiskt aldrig mött en så glad och omtänksam människa förut. han berättade även varför han kom hit! det var nämligen för en tjej. han sa att " kärleken är otroligt stor " så vackert sagt.


nu ska jag forsätta limma mina fast stövlar så jag sedan kan använda dem igen! på länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0