FOREVER21 i mitt hjärta

ÅH så fint! Älskar FOREVER21. dem har såå fina kläder! love love love Den första outfiten upp till vänster älskar jag. Skulle passa till allt, fester, partyn, vardag, nattklubb, sommaren. Så underbaaart! Jag är helt gaaalen i dem här outfiten'a! Dem är så fina! Önska jag hade pengar till aaaallt!! :( Fast jag tycker inte om shortsen under den där grå-vit randiga tröjan.. Dem var fööör lösa. Sen den där svarta "tröjan?" som modellen har under vita tunikan högst upp till vänster - diss på den! svarta tröjan ska ju bort! Men annars ääälskar jag resten av outfits'en 

Kommentarer
Postat av: miccis

sv: har inte köpt dom än. vet inte ens om dom finns

2011-01-18 @ 18:42:00
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/
Postat av: Annelie Greta Marie Karla Fredriksson

shortsen var finast av dem här sjukt grymma outfitarna! oj jag älskar't! du har riktigt bra smak. jag tycker att det verkar stilfullt förberett och maffigt kombinerat, det verkar häftigt! hhaha ja du har rätt! den första outfiten kan man ju typ ha vart som helst! ja jag menar, nattklubb, vattna blommorna gå ut med hunden typ vad som helst! OJOJ vad fin blogg du har förresten! jag gillar den väldigt väldigt mycket! du verkar vara väldigt engagerad i ditt bloggande och så! du satsar på fin design och häftiga bilder! Älskar't! Älskar't! Älskar't! Och den jättefina tunikan som är under den där modellen med blont hår och den där mössan...älskar'n! och den modellen längst upp till höger! vilka fina jeans! och vilket leende! ojojojo vad fint! :D

2011-01-18 @ 18:43:39
Postat av: janelle.

janelle svarar: Åh tack så mycket! Va snällt sagt! :D Vad glad jag blir!

2011-01-18 @ 20:02:31
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

janelle, jag tycker att det var moget av dig att ta bort kommentarerna som de där idioterna skrev! på allvar;O <3

2011-01-18 @ 20:27:03
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Tisdagskväll! Ps om du är intresserad så missa inte alla roliga tävlingar som är igång. KRAM

2011-01-18 @ 21:02:14
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: sofie

på outfiten 4. kan man köpa tightsen ? gud vad jag älskar't

2011-01-19 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0