Dag 25 – En första

Dag 25 – En första
 
 
Min första katt. Finns så mycket jag inte kan beskriva med henne. Hon är underbar och bäst på alla sätt. Hon förstod mig verkligen.. När jag var ledsen, glad eller arg. Eller rädd. Hon är obeskrivlig. Men jag kan berätta lite vad vi har gått igenom tillsammans.. Alltid när jag skulle gå och sova, la hon sig på andra kudden brevid mig. Alltid när jag och mamma skulle äta, åt hon också. Alltid när jag satt eller låg i soffan så kom hon till mig och la sig i min famn. Alltid när jag var ledsen, kom hon till mig och la sig brevid mig. Alltid när jag kom hem så satt hon på andra sidan dörren och väntade på mig. Det hon och jag har gått igenom tillsammans.. Det finns ingen som kan ersätta det.. Jag älskar henne mest. Och jag kommer alltid göra det. När hon dog så visste jag inte vad jag skulle ta mig till.. Att se henne lida, var det värsta i mitt liv. Hon betyder allt för mig. Utan henne, kommer jag aldrig vara hel nog för att kämpa.
Trackback
RSS 2.0