chockladkaka

chockladkaka
mamma stoppade nyss in chocklad kakan i ugnen, och jag har suttit och spelat the sims.. oj, shit! så mycket klockan är.. jag hade verkligen ingen aning om att klockan var tio i åtta! känns så overkligt :o
haha. kollar på tv nu, och har haft på mig morgonrock hela dagen så har ingen outfit! nu tänkte jag göra lite ansiskt behandling :) har ju ätit mycket godis och chocklad.. pusss
mamma stoppade nyss in chocklad kakan i ugnen, och jag har suttit och spelat the sims.. oj, shit! så mycket klockan är.. jag hade verkligen ingen aning om att klockan var tio i åtta! känns så overkligt :o

haha. kollar på tv nu, och har haft på mig morgonrock hela dagen så har ingen outfit! nu tänkte jag göra lite ansiskt behandling :) har ju ätit mycket godis och chocklad.. pusss

en bild jag redigerade i photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0