Fakta om åre-badet.

Anledningen att jag svarar i ett inlägg nu är för att personen antagligen inte har en blogg! Den var anonym.

" vad ska du göra på sportlovet ? "
från anonym

Det var även någon som undrade hur det såg ut där vi kommer vara (alltså typ badet) Har inga bilder på våran stuga. Eller skidbackarna heller. För det är ju olika vi åker när vi är där.

Jag ska till åre. Med min bästavän julia och min pappa. Min pappa äger en stuga där. Vet inte exakt vilken dag vi ska dit. Men det är väl på helgen som kommer ( vecka 7 ) Så är vi där hela sportlovet. Vi kommer förmodligen bada två gånger och åka skidor (slalom) resten av dagarna! Badet har ett ute bad (en pool bara). Sedan är det inne bad (skitmysigt! bilder nedan) Och sen kan man gå in ännu en gång haha. Och där finns det isvak, olika utländska bastu, duschar, isbastu, ångbastu, medmera. Skithärligt och mysigt!! Det finns även barer en våning upp. Där serverar de toast, alkohol, glass, mackor, mat, medmera. Älskar att vara där. Har aldrig tröttnat.

innebadet&utebadet:
här är inne-inne-badet som jag kallar det haha:


Här är lite MER information som jag hittade om åre holiday club badet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0