ska börja fixa mej redan nu!

jobbade hela dagen idag (satt själv desutom!) men senaste halvtimmen var jag med emma, bahar, marcus och pauline! och på bussen var det väldigt mycket skratt haha! med matilda och jennifer. nu ska jag fixa mej (för jag hatar att vara ute i sista minuten och ha skit bråttom och göra allting slarvigt) vill ju vara fin.. haha! ;)

så har ingen lust att stressa, medans jag fixar mej så ska mamma hämta ut kläderna! och sedan kommer josefin klockan 6 och så ska jag få snabb-låna hennes concealer och sen sticker vi! åh va kul det ska bli! :)

tror inte jag tar med mej systemen, eller vi får helt enkelt se! för josefine har ju en också hehe..
justja, glömde säga att josefine har fest ikväll! det är därför jag ska fixa mej haha!

Kommentarer
Postat av: Lagerhaus

Ha så kul på festen!

2011-02-04 @ 20:52:18
URL: http://lagerhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0