måndag 7 februari

Hej bloggen och alla underbara läsare!♥

Kom hem för cirka en timme från skolan, (mina stövlar har gått sönder igen! så ska limma dem snart) På rasten gick jag och angela till kunskapsskolan norra! Det var jätte härligt där, alldeles tyst och lugnt! Många jobbade. (Jag kanske inte har nämnt det än, men jag har kommit in i kunskapsskolan norra nu, så byter på tisdag!) :)

Har ätit, kollat på tv, precis gjort en design (header, många säger olika)! Så ska slänga upp den på bloggen nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !

du är jätte gullig & din blogg är fett bra (yy

kan du inte lägga upp ett videoinlägg där du visar hur du sminkar dig ? :)

snälla ...

2011-02-07 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0