halloj

Idag i skolan blev vi klar med ännu ett steg, woho! vi har verkligen tagit tag i skolan, vilket känns super skönt. Men det känns ändå som om det är masser kvar att göra.. Hilma stressigt tycker jag. Var även kvar till halv fyra i skolan! Sedan åkte vi hem till henne. Vi har ätit toast och oboy (muums?!) och vi har även haft jätte roligt haha!

Jag sitter även och skrattar ihjäl mej för att angelas stol är vinglig, höll nästan på att ramla av den när jag satte mej på den! Nu ska jag hem, i detta väder.. Jätte roligt, eller inte!  Jösses vad fort den här veckan har gått föresten!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag måste bara fråga.. ska du byta till norra för jag vill verkligen att du gör det!



(jag går på kunskap norra så att du vet) :)

2011-02-10 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0