SVAR PÅ LITE FRÅGOR

Oj! Det har bara rullat in masser med frågor nu senaste timmen. Va kul att ni undrar saker ;-)

Hur fixar du ditt hår? Är verkligen avundsjuk!
- När jag har tvättat håret, sätter jag upp mitt hår i en toffs högt upp på huvudet. Och sedan gör jag två fläter av mitt hår, och PANG. Nästa dag är mitt hår stort och lockigt! :-D

Hur får du till dem där lockarna? :)
- Jag gör samma sak som där uppe, förutom att jag gör en stor "virvel" av håret. Antingen en virvel eller flera. Kram!

Du har verkligen perfekt hy! Hur gör du?
- Jag gör faktiskt rent ut sagt ingenting med min hy. Tvättar den bara med tvål och vatten varje kväll. Jag har aldrig haft problem med min hy, har nog ärvt det från mamma! :-)

Ååh du e så vacker! Hur lång är du? :-D
- Tack så mycket! Jag är ca 1.75 :-)

Hur lång är du? , du ser gannska lång ut^^
- Jag är ca 175 cm! :-)

Hur fixar du ditt hår? Kan du inte förklara hur du gör från början? :-D
- Jag förklarade precis det för personen där över! Åh juste, IBLAND har jag i hårspray innan jag drar iväg till skolan. Men oftast håller det en hel dag utan.

Hur sminkar du dig?
- Kan göra ett inlägg om det någongång kanske!

Vilket smink använder du?
Mascara, eyeliner, roughe, läppglans! :-)

Skulle du kunna tänka dig att bli mörkhårig?
- Har ju varit det förut, så varför inte? Men det är nog ett tag tid isåfall.

Kan du lägga ut en bild då du är helt osminkad?
- Jag har gjort det flera gånger. Läser du inte min blogg eller? :-o

Vad är det du är mest stolt över , av din kropp alltså ?
- Jag vet inte..

När fick du mens?
- I sexan.

Hur skulle du förklara din personlighet?
- Haha jag vet inte! Så som jag "uppfattar mig själv". Är väl att jag är snäll, sprallig och galen! :-D Sen vet jag inte vad mina vänner tycker.
Håller du på med några sporter?
- Nej!

hur gammal är du?
- Jag är 97:a, alltså 14!

Har du något husdjur?
- Nej...

Har du tips på någon bra frisyr för långt hår?
- Yes! En Poof heter frisyren. Haha, kan visa en bild på den frisyren någon gång! :-D

Har du pojkvän?
- Nej!

Vilket är ditt favoritämne i skolan ? :-P
- Slipper helst alla haha! Men om jag ska välja.. SO.

Är du nöjd med dig själv? ps. bästa bloggen! :-D<3
- Nej! Tack så mycket! :-D

Vilken sko storlek har du?
- 40-41. Bigfoot haha.

Läser du alla dina kommentarer?
- Ja.

Säg en kändis du vill se ut som.
- Nina dobrev.

Vart köper du oftast dina kläder?
- H&m, nelly.com osv.

Kommentarer
Postat av: hahaha

40-41 är inte bigfoot det är normala fötter HAHAHAHA

2011-12-02 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0