svar: frågor

trivs du i uppsala??
hur lång är du och hur mkt väger du? har du alltid varit sådär smal? och hur håller du din vikt?
tjänar du pengar på din blogg? :-D
gillar du one tree hill? brukar du träna?
hur kan du ha så fin hy?
Vad tycker du om:
Kenza?
Foki?
Kissie?
Paow?
Dessie?
Blondinbella?
va söt du e! Har du opererat näsan? Den va jette fin!
vad har du för kamerA? ^^
va fina dina ögonbryn var där! vart fixade du dem? :-)
vad använder du för ögonbrynspenna? :-) dina ögonbryn blir jätte fina, tacksam för svar!
kan du inte visa vad du ska ha för klänning på nyår o julen då ? :)
Vart köpte du stickade tröjan?
fan så snygga kläder! :) kan du visa före o efter bild på dina ögonbryn, eftersom du tänker börja använda ögonbrynspenna? snällaa
Här lite frågor som jag fått på senaste tiden. Tänkte svara på dem nu! :-)
Trivs du i uppsala?
- Både ja och nej. Ibland älskar jag att bo i en liten stad, men ibland avskyr jag det. För det finns inte mycket man kan åka till, och alla vet allting om alla.

Hur lång är du och hur mkt väger du? Har du alltid varit sådär smal? Och hur håller du din vikt?
- Jag är 175 cm. Vill helst inte gå in på min vikt. Jag tycker inte att jag är smal, men tack! Jag tränar ibland, när jag verkligen vill :-p

Tjänar du pengar på din blogg? :-D
- Jarå :-p

Gillar du one tree hill? brukar du träna?
- Inte längre nej, tycker det är samma visa jämt. Mycket mer intressantare när dom gick i high school! :-D

Hur kan du ha så fin hy?
- Haha, har väl ärvt det från min kära mamma! Ska väl tacka henne? ;-)


Vad tycker du om:
Kenza? - Jag tycker hon verkar vara en jätte härlig person. Ibland kanske hon bjuder lite föör mycket på sig själv. Och jag tycker hon verkar väldigt ytlig, att hon bryr sig väldigt mycket om hur hon ska se ut. Tex igår var det så jädra kallt, men hon gick runt i shorts.
Foki? - Hennes blogg är så intressant att läsa, hennes liv är allas dröm antar jag. Eller iallafall min? Man får se saker i hennes blogg man aldrig sett förr. Men dock, tycker jag att hon är för löjlig för hennes ålder.
Kissie? - Hennes liv är intressant, och jag gillar att hon står för vad hon säger. Men ogillar verkligen vad hon har gjort mot sig själv, visst är det hennes liv och kropp. Men jag tycker bara det är så synd, för hon var fin som hon var. Nu ser hon bara allmänt äcklig och fake ut.
Paow? - Ingen aning, läser inte hennes blogg.
Dessie? - Läser inte hennes blogg!
Blondinbella? - Hon har verkligen lyckats! Tycker hon är en jätte bra förebild för många unga tjejer.

Vad söt du är! Har du opererat näsan? Den är jätte fin!
- Tack! Haha nej det har jag inte, men vill... Tack!

Vad har du för kamera? ^^
- En sony a380. Dock så är den halvt "sönder"..

Vad fina dina ögonbryn var där! vart fixade du dem? :-)
- Tack! Någonstans mitt i stan haha! Går alltid dit när jag färgar mina ögonbryn.

Vad använder du för ögonbrynspenna? :-) dina ögonbryn blir jätte fina, tacksam för svar!
- Jag använder en från hm. Färg: ljusbrun

Kan du inte visa vad du ska ha för klänning på nyår o julen då ? :-)
- Jag ska inte ha klänningar. På jul ska jag ha ett av mina nya linnen + midjekjol och tights + mina klackar. Och på nyår ska jag ett av mina nya linnen, svarta jeans och klackar! :-)

Vart köpte du stickade tröjan? ^^
- Vero moda! :-)

Fan så snygga kläder du köpte i stockholm! :) Kan du visa före o efter bild på dina ögonbryn, eftersom du tänker börja använda ögonbrynspenna? snällaa
- Tack så mycket! Jag blev väldigt nöjd måste jag säga. Ja det kanske jag kan, dock efter jul (om jag nu får den kameran jag vill ha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0