Regn

Haha, jag och mina tråkiga rubriker! :-P

Kom precis innanför dörren, åh va skön känsla det är när man har gjort skiten.. Haha! ;-) Dock så började det regna, vilket inte var så härligt.

Ringde precis Angela, hon håller på och packar sedan ska vi mötas och så drar vi till affären för att köpa lite gott! Jag ska försöka gå förbi mamma om vi hinner, och hämta min systemkamera (SKA FÖRSÖKA FÅ BRA BILDER..)

Ikväll tänkte vi ha en liten filmkväll! Då vi ska se olika slags filmer, tex barnfilmer, komedifilmer, drama osv. Det ska bli jättekul! Har aldrig haft en sån kväll förr. Synd bara att jag inte har egen TV än. Men snart såå!!! ^^ Hur ser eran kväll ut? Lika bra som min eller bättres/sämre? Haha nej jag skojar bara! Ha en bra kväll kära läsare :-D


jag vill ha jul <3

Kommentarer
Postat av: t

oo tack! jag älskar när det regnar :)

2011-12-03 @ 22:38:51
URL: http://enpyttelitentallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0