Ny header på G

Gjorde nyss om en bild. Exakt den jag har, bara att jag la dit lite snö, färg och en tomteluva på bilden! Själv, så älskar jag själva bilden. Den ser så julig ut! Dock så kan jag inte få upp den i bloggen av någon anledning, får panik.

Så imorgon tänker jag ta min tid och fixa det. Efter jag har pluggat förstås. För nu är det bara en vecka kvar tills DEADLINE.. Herregud vad nervös jag är :-(

Nå, vad tycker ni om den "nya" headern? Fin? Inte passande? För lik den andra? Släng in en kommentar vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker den skulle passa SKITBRA till som en ny header! Dock lite tråkigt att det är samma bild. Men det gör inget! Du har ju ingen kamera så du kan ta nya "egobilder" än. Så vi får väl vänta på det haha....



Men vad har hänt med din blogg då...?

2011-12-06 @ 22:46:02
Postat av: haidisblog ▲

SV: mejla dom bara och säg att du vill ha en gåva :D

2011-12-07 @ 00:35:07
URL: http://www.haidisblog.se
Postat av: Anonym

hur lång är du och hur mkt väger du? har du alltid varit sådär smal? och hur håller du din vikt?

2011-12-11 @ 22:05:54
Postat av: Anonym

trivs du i uppsala??

2011-12-11 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0