Katter

Ni som har läst min blogg länge vet säkert att jag har haft en katt i hela mitt liv. Men hon dog ju i magcancer för två år sedan. Och jag har länge velat ha en ny. Jag är ju helt galen i djur. Det är det bästa som finns!

Jag är helt enkelt en djurmänniska. :-D Haha! Så just nu sitter jag och letar på blocket om det finns några. Men det finns inga kattungar som är syskon inärheten av där jag lever.

Så jag undrar, någon som vet ett "ställe" där det finns katter till salu? Skulle bli såå tacksam! :-) Så ni vet, letar jag efter två syskon, (norska skogskatter)! :-D

Föresten, dagens outift kanske kommer senare! Får se om jag orkar.



Kommentarer
Postat av: vnqidxtkn

Itejasiqec mojocogez amusulusol soh sexiqo bayure ilinayo usatibuqu, fuhiyodaw!

2012-10-16 @ 14:58:04
URL: http://www.ufevequ.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0