Just nu

Sitter och mumsar i oss lite gott! Glass med marshmallows :-) Och kollar på något sjukt jävla program på MTV... Vi har haft en dunderkväll! Vi kollade på två filmer av fyra haha.. Vi är tydligen inte några som kan sitta och kolla på film länge. Men vi typ sket i tv:n haha.. Vi snackade och gick till köket och hade det allmänt trevligt! :-)

Fick en kommentar tidigare idag om vad jag hade "gjort med mitt hår" i mitt senaste videoinlägg haha..? Och jo, igår så sov jag ju med tre knoppar på huvudet (och det blev helt KAOOOZZZ dagen efter) så jag var tvungen att försöka borsta ur allt, men fick inte bort allting dock.

Vet att jag sa att jag brukar göra så när jag vill ha lockar, men jag prövade ett nytt sätt igår och ja, resultatet blev inte bra alls. Haha!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gött!

2011-12-04 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0