Snö

Sorry för ett bildlöst inlägg. Men ni har tröttnat på webcam bilder och jag har inte min system här just nu. Senare tänkte jag visa er dagens outfit! :-D Som ni har längtat så mycket efter hihi!

"Slutade" skolan vid tolv. Angela hade magont, och huvudvärk. Så vi begav oss hem. Halvsov i soffan och låg inlindad i en filt med grovt bröd och mjölk. Gött! När klockan var två så var det VD på tv. Tog lite glass och marshmallows till det.

Nu sitter jag och pluggar, skriver för fullt. Är dock väldigt frusen. Ska damsuga här hemma, sedan drar jag mig iväg till mamma igen. Mellanlandade liten stund hos pappa bara. Var tvungen och hämta lite saker!

Föresten, tänkte fråga en fråga. Jag brukade ALDRIG kolla på tv förut. Och nu följer jag jätte många serier! Eller asså, jag sitter inte vid tv:n all the time haha, men jag gillar sjukt många serier! VD, DH, Off the map (uppehåll just nu), Grey's anatomy (uppehåll just nu), alla CSI och NSCI osv, how I met your mother, Chuck, Gossip girl (ibland) One three hill (ibland), Vänner, The big bang theory, Jims värld, Simpsons, OC och säkert fler som jag ej kommer på haha..


Kommentarer
Postat av: Få fler läsare till bloggen - Tjäna pengar.

Få fler besökare till bloggen med en Dagens Fråga APP på votefy.se. När du gör en omröstning/fråga på votefy.se kan du även få 100-tals nya besökare om frågan blir populär. Nu kan du enkelt få svar på vilken tröja som är snyggast t.ex. utan att någon ska behöva kommentera.



Har din blogg många besökare kan du även få betalt för att använda votefy. Skicka intresseanmälan till: [email protected]



Votefy.se – Skapa professionella omröstningar, undersökningar och frågor till din blogg helt gratis och superenkelt. http://votefy.se/

2011-12-08 @ 16:44:02
URL: http://Votefy.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0